lørdag den 7. januar 2012

Three ring target

Jeg har fået lavet en 'Three ring target' for at få en bedre forståelse af hvad det egentlig er jeg vil lave.

Kreativitet er min kerneværdig, fordi jeg gerne vil vise min målgruppe at jeg har noget at byde på, andet end bare at kunne kode en side.

Nummer 2 i rækken er 'ungdommelig'. Dette har jeg valgt fordi at jeg gerne vil præge siden med nogle illustrationer, som giver siden liv, og som gør det hele lidt mindre seriøst - på en god måde.

Nummer 3 i rækken i 'informerende' da siden trods alt skal sige noget om mig. Jeg har valgt at have denne værdi som den sidste, da jeg ikke direkte bombarderer brugeren med informationer om mig selv. Jeg vil i stedet forsøge at give de informationer som er mest relevante og som en kunde kunne være interesseret i at vide. Jeg havde overvejet at lave en værdi som hed 'personlig' i stedet for, men det gik op for mig at det nok ville kræve at man gik mere ind på sit eget liv, samt masser billeder af en selv - det er i hvert fald min opfattelse, så den droppede jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar