lørdag den 7. januar 2012

Målgruppen

Hovedpointen i at lave denne opgave er, at jeg skal præsentere mig selv som multimediedesigner overfor kommende arbejdsgivere og praktikvirksomheder. Umiddelbart er det svært at indsnævre gruppen som i de tidligere projekter, eftersom at alle virksomheder vil noget forskelligt og har hver sin "stil", og en virksomhed består trods alt af mange forskellige mennesker med forskellige holdninger om hvad der er godt, og hvad der er dårligt.

Så, egentlig kunne jeg lave en blank og kedelig side som ville stå neutralt i alle virksomheders øjne, men hvorfor skulle jeg gøre det? Jeg gider da ikke have at alt mit arbejde skal se kedeligt og klinisk ud, så det jeg gør er, at jeg laver min side ud fra hvad jeg synes ser godt ud, og så skal der nok være nogen som værdsætter en god omgang farve og sjov, og i det hele taget bare en side hvor der sker noget. Umiddelbart vil jeg sige at min side kommer til at have en meget ungdommelig stil, med halv-fjollede men interessante elementer.

Kort sagt, det er ikke mig som skal vælge hvem jeg vil arbejde for, men derimod "målgruppen" som skal vælge MIG.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar