torsdag den 26. januar 2012

En sidste gang

Jeg fik lige lavet mit design om her i forgårs, ja, jeg havde sagt mig selv at jeg ikke ville gøre det, men nu gjorde jeg det altså, og jeg er glad for at jeg gjorde det! Jeg har fået lavet mig en portfolio-side som jeg er rigtig glad for, da den giver noget ekstra til mit design. Så nu mangler jeg blot at lave nogle ændringer på forsiden, og finde ud af hvordan min kontakt-side skal se ud, og så selvfølgelig kode den. Derudover overvejer jeg at lave en side med mine tegninger, men det er kun hvis jeg kan få det flettet ind på en ordentlig måde.

Så, nu er projektet ved at få en ende, og jeg synes faktisk at det har været rigtig hyggeligt at sidde og rode med, selvom de konstante ændringer jeg har fortaget mig, har forsaget en del spildt arbejde. Det betyder vel bare, at det ikke kræver en gruppe for at være uenig :P Jeg har været uenig med mig selv hele vejen igennem, men nu er det snart slut :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar